tirsdag 15. april 2014

Oh So Cute

Da har jeg vært på en liten shoppe runde igjen.
Jeg har startet produksjonen av konfirmasjonskort, så må innrømme det var produkter som passer til konfirmasjon som fant veien i" handlekurven" min idag 

Først ute er Kort og Godt
de har kommet med noen nye fantastiske stempelplater, her var det vanskelig å velge. Jeg har valgt med to nye som kan brukes bla til konfirmant, men også til barndåp eller bursdag. Kort og godt er grossistfirma, så her har du muligheten til å finne varer i nærheten av deg eller bare et tastetrykk unna. Forhandlere finner du her


Gode Minner har masse fint i bloggen sin.
Nettbutikken er ikke oppe og går riktig enda, men du kan bestille varer via epost foreløpig og få disse tilsendt.  Nettbutikken åpner om 15 dager!Jeg har plukket ut disse to kollasjene som jeg har veldig lyst til å scrappe med. Stenciler på første bilde og KULE stempler på det andre. Passer fint på konfirmasjonskort disse også syns jeg.



Andrine Og Marens Landhandleri er en av våre faste sponsorer. Her finner jeg bestandig noe nytt jeg ønsker meg. Nå står disse på ønskelista. Slike ballchains er kule detaljer både på kort og LO`er, her er det alle farger å velge i og kult ark da!

Håper du ble inspirert til å lage noe nytt eller ta et besøk til våre flotte sponsorer og få masse inspirasjon hos dem! 

Ingen kommentarer: