søndag 1. desember 2013

So Cute Color 36

Det er vel flere som har ventet på denne magiske dagen 1. desember? Jeg har i hvert fall gledet meg lenge til denne måneden vi skal inn i nå. Og det blir bare om å gjøre å kose seg max og ikke la seg bli tatt av stresset... Det er et sted jeg aldri stresser - og det er ved scrappepulten min! Der finner jeg alltid fred og ro! Og her blir det garantert masse julestemning i desember for både store og små!
Årets siste fargeutfordring kan også gi god julestemning.
Heldige er vi som har blitt sponset av.....
  


  Hobbygarasjen.no drives av Karin Lovise, en energisk dame på 36 år som lenge har gått med en gründer i magen, og en drøm om å starte min egen butikk. I februar 2011 åpnet hun sin egen nettbutikk.
Her satses det på basisvarer innen scrappeutstyr,helst kit når det gjelder mønsterark. I tillegg finner du norske produkter samt produkter fra en mengde utenlamdske prodsenter. Lageret/Butikken holder til i Kopervik, på Karmøy.

Nettbutikk
Blogg
Facebookside

Premie: Gavekort på 200,-
Bruk minst 3 av fargene!
Use 3 of the colors

Design teamet har blitt inspirert til å lage følgende:

Julia





GryA




Stine


Maya



Leveringsfrist er: 25. desember kl 23:59
Deadline is December the 25th at 23:59


Ingen kommentarer: