fredag 25. oktober 2013

So Cute Surprise 22

Det er veldig hyggelig å se at flere er med på utfordringene våre, etter et par måneder med litt laber deltagelse. Da blir vi strålende glad og fornøyd, og gir dere nok en kul utfordring!

Overraskelsen er at dere skal la dere inspirere av ordet; 
Be inspired bye the word;
 
 
Regnbue
Rainbow


Sponsor denne gangen er,
 
 
 
 
 
Jeg heter Vibeke Spigseth, og er 35 år. Bor på Lørenskog. Er utdannet illustratør/grafisk designer.

Jeg designer hobbyprodukter (hovedsaklig til papirhobby) for panduro Hobby under eget merkevarenavn Vibeke Spigseth/Poppydesign. Produktene jeg designer kan være alt fra scrapbookpapir, stickers, pynt og stempler til gavepapir. Jeg designer flere kolleksjoner 2 ganger pr. år, til både vårsesongen og høst/julesesongen. I tillegg til å designe for panduro hobby jobber jeg mye med maleri, søm og andre kreative prosjekter i et designkollektiv som heter Smia på Blaker Skanse i Sørum kommune. Der har vi felles verksteder og sysler med ulike kunst og håndverksprosjekter. Vi har egen blogg: smiajentene.blogspot.com, og egen eplabutikk (se under).

Mine Eplabutikker:


Kunst/Art: poppydesign.epla.no
Papir/Paper: poppypaper.epla.no
Wrap it up!: poppyfabric.epla.no
Jul/Christmas: poppyxmas.epla.no
Smia: smia.epla.no

Poppydesign har fått navnet sitt etter min gamle dukke fra jeg var liten jente. Den het Poppy, og da var valg av navn på firmaet enkelt, det måtte bli Poppydesign!

I tillegg til meg selv består Poppydesign av 4 kreative jenter, PoppyGirls (Yasmin Tölche, Marianne Johansson, Linda Brun og Hilde Røisehagen), alle kjente navn i Scrapbookmiljøet. Jentene lager ulike papirprosjekter for meg med produktene jeg designer for Panduro. Alt fra røffe Art Journalsider til sarte og vakre julekort. Alle prosjektene blir lagt ut i poppybloggen: www.poppydesign.no  til inspirasjon for alle hobbyglade!
 
Denne premien kan bli din hvis du deltar. Så ja det er bare å sette igang!
 
 
 
 
Vi lot oss inspirere på denne måten
 
Maya
 
 
 
 
 
Linda
 
 
 
Julia
 
 
 
Stine
 
 
 
GryA

 
 
 
 
Vi vil minne dere på at vi vil se bidrag som  KUN er laget til vår utfordring!
All contributions should be made specifically to That's Just So Cute's challenges, and can not be combined with other Challenges.
 
 
Fristen er 15.nov. kl.23.59
Deadline is  November the 15th at 23.59

 
 

Ingen kommentarer: