mandag 9. april 2012

Vinner: She`s so cute 21


Vi takker Hege for samarbeidet i mars, og er glade for den flotte oppgaven hun laget til oss når hun var gjeste designer. Hun har nå tatt valget om hvem vinneren blir, og dette er hva hun skriver:

Jeg har nå endelig fått studert alle bidragene skikkelig, var ikke så mange som kom

men alle som har levert har gjort en strålende og kreativ innsats.
It's all in the details er det noe som heter, og den som stikker av med seiren denne
gangen fanget oppmerksomheten min litt ekstra nettopp på grunn av alle detaljene.
I tillegg til alle de små detaljene liker jeg utrolig godt renheten i det og den drodlede

kanten rundt. Vinneren av min utfordring er Tone-Lill:)




Send oss adressen din til thatsjustsocute@gamil.com, så videreformidler vi den til Hege og du vil få en flott RAK i posten. Gratulerer så mye som den heldige vinneren!!!!

1 kommentar:

Tone-Lill sa...

Har nettop kommet inn døren fra ferie og måtte bare inn å kikke før jeg legger meg nå på morra kvisten. Jeg fikk telefon igår fra beste " buddy" i Norge som sa jeg hadde vunnet. Er kjempe overrasket og litt stolt, og takker og bukker til dere alle og setter kjempe stor pris på alle de fine kommentarene.
Klem fra Tone-Lill :)