lørdag 15. oktober 2011

She`s So Cute 17

Hipp hurra! Det er 15.oktober og vi skal presentere månedens gjest. Vi er ganske så sikre på at hele scrappe-Norge vet hvem denne søte damen er. Hun har blitt rimelig kjent utenfor våre trygge landegrenser. Ikke rart at mange vil ha en del av henne, for makan til  flink dame altså. Hun scrapper alt hun. Alle stilarter og alle uttrykk. Men samtidig en helt egen stil også. Det er superstas å endelig presentere vår kjære:



Når startet du med scrappingen?
Jeg har vel alltid vært en kreativ person - men det tok virkelig av det året jeg gikk hjemme med minstemor (2007).


Hva inspirerer deg?
Det er mye som inspirerer meg. Det kan enkelte ganger være en farge som passer til mitt humør, det kan være en reklame på tv eller i et blad. Det kan være andre scrappere som gjør noe nytt og kreativt...det kan være naturen.
Er det noe du ikke kan klare deg uten av utstyr/stæsj/etc?
vel...jeg skulle jo ønske at jeg ikke var avhengig av noe stæsj eller utstyr - men må jo innrømme at skjærebrett og tag er et must;))
Hvilke scrappere inspirerer deg for tiden og hvorfor?
Jeg syns stacey Young er fantastisk flink ! Hun er en mester i farger og stæsj. Hun bruker MYE, men tar allikvel ikke fokus vekk fra bildet. Jeg kan fordype meg lenge i hennes layouter.
Har du en spesiell teknikk eller framgangsmåte du liker mer enn andre når du scrapper?
Jeg krøller papir mye - det ser jo ut som jeg har tenkt til å kaste det jeg driver med, men jeg bare lager litt "variasjon" i papiret. Det er min måte å scrappe på.



Og nå håper vi mange er klar for å leke seg med Lene sin utfordring. Hun har bestemt at nå skal vi sette oss selv i fokus. Og hun har hjulpet oss på veien med å lage ei superkul skisse for oss.
 
SKISSE + SCRAPPE SEG SELV !



Lene har selvfølgelig scrappet sitt bidrag til utfordringen.


Og se hva du kan vinne hvis du scrapper Lene sin favoritt ;)


Vi i teamet har også scrappet oss selv.






Og som vanlig for å delta så legg inn din link som fører direkte til ditt bidrag i vår kjære linketing. Eller send det på mail til oss thatsjustsocute@gmail.com
Dit kan du også sende din søknad om å bli en av våre gjestedesignere i 2012.

Lene sin utfordring vare ut oktober


4 kommentarer:

Camilla sa...

Så flott utfordring!
denne må jeg nok prøve meg på ja :D

Ann Cicilie sa...

Hurra for Lene, nydelige inspirasjonslayouts og en herlig skisseutfordringe!

Merete/Scrappeguri sa...

Nydelig Lene, masse inspirasjon fra deg igjen! Dette måtte jeg prøve, men jag har masse å lære ennå med å bruke mange farger sammen... det greier du iallefall!

Ann-Katrin sa...

Linky er stengt (før fristen) så jeg legger inn bidraget mitt her: http://www.papirhobby.no/2011/10/31/tusen-tanker-she-so-cute-17-steampunk/
Tusen takk for utrolig flott utfordring Lene!